Panzer's Blog

Just the usual nobody... and sometimes a blogger...

Rules of the house

Articolul acesta voiam să-l scriu de ceva vreme, dar din varii motive, am amânat publicarea lui. Dar cred că e timpul nu e pierdut. Ce vreau să scriu câteva rânduri,vine ca o replică, pentru câteva evenimente ce s-au petrecut pe aici în ultima perioadă și ca un mesaj de luare aminte pentru cele ce se vor întampla de aici înainte. 

Nu vreau să mă întind prea mult la cuvinte și vorbe și să pierd ideea esențială. Ce trebuie reținut este faptul că acesta este blogul meu personal, spațiul meu virtual în care dau formă ideilor, gândurilor și experiențelor mele. Aici este spațiul meu personal în care mă pot manifesta cum cred eu de cuviință și totodată e locul unde eu decid care sunt regulile casei. Iar cea mai importantă regulă pentru toți cititorii, prezenți și viitori este că, dacă comentezi aiurea, fără logică și mă înjuri cu titlul gratuit fară nici o justificare și pe deasupra te mai ascunzi și în spatele unui anonimat sau nu numai, nu te mira când comentariul tău ajunge la groapa de gunoi și dispare de pe blog. 

Accept critica, accept să mi se arate unde greșesc când greșesc, accept să dezbatem un subiect cu argumente plauzibile, rațiune și retorică. Dar înjurături cu titlu gratuit și fără nici un scop și apoi frustrări și alte jene că șterg comentariile respective nu accept.  

Pe scurt, logica e simplă. My house, my rules. Eu decid ce fac în ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu